Wij helpen je bij de volgende stap in je loopbaan.
Je bent bijvoorbeeld op zoek naar een nieuwe baan of ziet carrièrekansen in je huidige werkomgeving. Natuurlijk wil je een baan die goed bij je past. Zo’n baan geeft voldoening, energie en plezier. Ook is het fijn om zekerheid te hebben over je inkomen zodat je in je dagelijkse behoeften kunt voorzien en de vrijheid hebt om de dingen te doen die jij leuk of belangrijk vindt in je leven.

Als je nadenkt over een volgende stap in je loopbaan, komen er vaak gedachten in je op.
- Dan moet ik wel eerst weten wat ik wil en waar ik goed in ben
- Dan moet ik wel het vertrouwen hebben dat ik die functie aankan
- Dan moet ik beter zijn dan al die concurrenten op de arbeidsmarkt
Bureau JA ondersteunt jou om concreet te maken wat je wilt en waar je goed in bent zodat je met vertrouwen kunt solliciteren naar die aantrekkelijke baan of functie die jou op het lijf is geschreven.
Ontdek wat we voor jou kunnen betekenen door NU contact met ons op te nemen.
I N V E S T E R I N G
€ 100,- per uur (inclusief BTW) Een traject bestaat uit 8 à 10 bijeenkomsten van één uur.
O P B R E N G S T
- Vertrouwen in je sollicitatiegesprekken
- Concreet kunnen aangeven wat je te bieden hebt en wat je wilt
- Kunnen toetsen of een functie of organisatie bij jou past

I N V E S T E R I N G
€ 100,- per uur (inclusief BTW) Een traject bestaat uit 8 à 10 bijeenkomsten van één uur.
O P B R E N G S T
- Vertrouwen in je sollicitatiegesprekken
- Concreet kunnen aangeven wat je te bieden hebt en wat je wilt
- Kunnen toetsen of een functie of organisatie bij jou past
Een loopbaantraject bij Bureau JA bestaat uit de volgende stappen:

01: Orientatie gesprek
In dit gesprek kijken we waar jouw ontwikkel-behoefte ligt. En we toetsen van beide kanten of we de juiste match zijn. Daarna besluiten we allebei of we JA zeggen tegen een traject. Dit gesprek is vrij-blijvend en brengen we niet in rekening.

02: Plan van aanpak
Voor jouw ontwikkeltraject stellen we een plan van aanpak op. Dit plan ligt niet kant en klaar in een lade maar maken we samen. Een persoonlijk plan van aanpak bestaat uit gesprekken, opdrachten en oefeningen.

03: Tussentijdse evaluatie
Tussentijds kijken we of we met jouw plan van aanpak op de goede weg zijn. Als we het plan iets moeten bijstellen dan doen we dat.

04: Afronding
Jouw ontwikkeltraject ronden we af door na te gaan wat je hebt ontdekt en ontwikkeld. En we zetten een plan op waarmee je de komende tijd zelf aan de slag kunt.

05: Hoe-gaat-het-met-je gesprek
Na ongeveer 6 weken nemen we contact met je op om te horen hoe het met je gaat. Hoe je sollicitatiegesprekken verlopen en of je nog ergens behoefte aan hebt.